Accepterad AceWareSav | Medlem ansökning [R4ftyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AceWareSav

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? AceWareSav#8263

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 1999

Berätta om din karaktär. Detta Är Jose López, han är en 22 årig man som har haft tidigare problem med polisen och har suttit inne halva sitt liv, ända sedan han var 11 så har han gjort brott som stölder osv. Men denna kille är nu tillbaka och har tidigare bott i Mexico men nu flyttat till Los Santos och söker efter ett kriminelt gäng då han inte har något mer business han kan hålla på med och är helt ny i stan. Han har varit intresserad av kriminella saker sedan han var liten och fortsätter med sådant. Hans Föräldrar dog i Mexico vid ung ålder och har haft en dålig uppväxt då han har det svårt att sköta sig och gör dumma beslut hela tiden. Han är väldigt udda man då han inte bryr sig om vad andra tycker och är väldigt självisk och bryr sig för det mesta bara sig om pengar och bilar. Han har STORT intresse för bilar då han har älskat bilar sedan liten men har aldrig haft en. Men nu när han är tillbaka så ska han göra allt för att få en bil- och såklart gå med ett kriminelt gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att alla har en lika rolig stund på servern som jag då jag följer reglerna och ser till så att jag inte Frpar. Även att jag är inte bara i servern för att trolla utan där för att faktiskt rpa och ta det på alvar. Jag har en del erfarenhet när det kommer till rp eftersom jag har kört mycket på andra serverar som Penguin Rp, Sob Rp, Nopixel och annat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra det så det är roligt för båda spelarna i ett scenario då till exempel man försöker sno en bil och den andra person till exempel tar en långsam motorcykel på vägen då får man göra så det blir ett Bil-jag och se till att det blir skoj.

Hur hittade du Unive? Genom twitch då jag har sätt andra folk spela på den och jag tycker det ser ut som en väldigt intressant server och skulle gärna vela pröva på.

godkänd efter muntlig intervju, Välkommen
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka