Accepterad acemakavelinu | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

acemakavelinu

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nord7/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/id/nord7/

Vad är din discord tagg? locstakarlsson#1755

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad pågrund av vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom såg att jag vdm:a i stan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i staden bara för skojsskull, sen så var det en osynlig kille som jag körde på utan att jag såg, antar att han va buggad eller något för jag så absolut inte han såg bara blod komma på min bil och han stog mitt på gatan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Antar att den inte va så felaktig men hade verkligen ingen aning att det va en människa där, jag tar på mig det eftersom jag körde på en oskyldig snubbe men som sagt så såg jag inte han för han va oskyldig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit bland annat RDM, Jag tog lärdom att jag inte bara ska gå och slå en snubbe fast det ändå fanns anledningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte eftersom killen va osynlig så jag hade ingen aning om det, finns i mitt perspektiv inte så mycket att göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna bann så har jag lärt mig att köra nogrannare och verkligen kolla men som sagt såg inget ute på vägen eftersom han va osynlig, hoppas ni förstår för det var ju säkert bara nån bugg eller nåt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka