Nekad AceMacaVelli | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AceMacaVelli

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdullahi Ahmed

Vad är ditt discord namn? AceMacavelli#6091, nolimitaceu

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2009

Berätta om din karaktär. Abdulla Ericsson hade det tufft när han växte upp i det tuffa livet i Grove Street. Hans Pappadog när han bara var tolv år, i en olycka med rivala gängmedlemmar. Abdulla hade aldrig en mamma eftersom hon lämnade direkt efter hon födde honom hon ville jaga sina drömmar som Vinewood Stjärna. Abdullas pappa var med i gänget Ballas, Han var tyllsynsman för gänget. Många gillade Abdullas pappa han var snäll och omtänksam. Abdullas pappa ville faktiskt vara polisman. Men det kunde han inte göra eftersom det var en familjetradition att gå med gänget. Med en tuff barndom blev han arg och ilsken väldigt snabbt men han tänkte alltid på sin pappa som var snäll och omtänksam och försökde vara som han, Abdulla kollade upp till sin pappa som en hjälte. Tonåren för Abdulla var Väldigt dåligt, Han flyttade från fosterhem till fosterhem. Ingen ville ha honom. Men han kämpade som en hjälte trots allt. Abdulla ville alltid fortsätta hans pappas spår genom att bli en framgångsrik polisman. Det är tolv år senare och Abdulla är en färdig utbildad polis som väntar på besked från Unives polismyndighet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett seriöst och roligt RP samt att hjälpa till och utveckla servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte alltid ska spela för att vinna för att om man gör det så blir scenariot dåligt och då kommer personerna i scenariot vara helt utan struktur och aldrig kommer någon vinna om alla spelar för att vinna och man ska alltid tänka på suntförnuft.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. VDM,RDM,Sunt förnuft, POWERGAMING.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det har jag inte men jag hoppas att Unive blir fantastiskt!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det tycker jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka