Accepterad Ace_TwitchDim_TV | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SM0KER

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
8
Användarnamn: Ace_TwitchDim_TV

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/id/

Vad är ditt discord namn? twitchdim#7255

Hur gammal är du? 12+

Berätta om din karaktär. min karaktär är om en kille som är 29 år och som vill bli polis eller vianor han vet ej vad han ska välja hans dröm är att bli polis för hans morfar dog i en skottlossning han tycker också mycket om bilar typ som audi r8 rs6 Lamborghini och buggati

Varför ska just du bli whitelistad? jag kan bidra med bra rp och skapa roliga scenario jag kommer följa alla grundregler och jag hade whitelist innan men råkade lämna och jag kommer också sitta i discord när jag är inne i servern om jag ser någon bryta reglerna kommer jag rapportera till en staff jag kommer tänka mäst på suntförnuft när jag spelar och jag kommer följa dom andra reglerna rdm vdm nlr metagaming osv det är en bra server med bra scripts den har stabil spelar bas och ett härligt community med snälla staff när man behöver hjälp.

Hur många timmar har du på FiveM? 148 tim på detta kontot

Hur hittade du Multistaden? jag hittade den i servern i server listan som hade många spelar och testade och som hade seriös rp med snälla spelare

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? inte från servern men från discord

Godkänd, du kommer att få whitelist rollen på discord, välkommen tillbaka!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka