Ace_TwitchDim_TV | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SM0KER

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
8
Användarnamn: Ace_TwitchDim_TV

Hur gammal är du? 13 fyller 14 deccember 29

Vad heter du? dimitrios

Vad heter du på discord? twitchdim#7255

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag 14.20 till 20.30 när det är lov 12.00 till 23.30
tisdag 14.20 till 20.30 när det är lov 12.00 till 23.30
onsdag 13.05 till 20.30 när det är lov 12 till 23.30
torsdag 14.20 till 20.30 när det är lov samma som tisdag onsdag måndag
fredag 12.50 till 23.30
lördag samma som fredag
söndag 12.00 till 20.30

Vad skulle du göra om du blir staff? jag hade gjort staff jobb hjälpt till med andra i support t.ex ta whitelist intervju svara på reports varje gång jag är inne
i servern jag kommer banna och varna folk varje gång det behövs . Jag kommer att vara aktiv i discord och ta itu med problemen som uppstår där. Jag kommer även vara aktiv i support chatten så att alla spelare som behöver kommer få hjälp med sina problem.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? jag har varit admin staff på en server som heter Halmstad kommun roleplay den var bra jag hade tagit många whitelist intervjuer och många supports jag lämnade servern för den var tråkig tills en av mina vänner sa att jag skulle gå med den här servern som heter multistaden RP. När jag va i den servern tog jag jobb intervjuer med andra som ville bli chef eller anställda . men servern sög ändå

Har du några tidigare erfarenheter? jag har ju som sagt varit admin på Halmstads kommun roleplay så jag kan mycket om staff och support

Vad kan du om skripts? ingenting tydligen jag är ej designer eller nåt

Varför vill du bli staff? Jag har ju som många vet varit staff på den här servern redan och jag blev då demotad för ett litet misstag. Men jag ångrar mig jättemycket och har verkligen lärt mig från mina misstag. Jag har sedan dess mognat och har verkligen lärt mig mycket sedan dess. Jag saknar att vara staff på servern och kunna hjälpa alla underbara spelare då jag känner att det behövs så mycket hjälp man kan få till staff teamet.

Senast ändrad:
Ser bra ut :), vänta tills en staff-ansvarig läser den, vet att du var staff här innan

Han har ljugit om sin ålder han fyller 13 i december

Senast ändrat av en moderation:
Din ansökan ser bra ut!
Det är bara att vänta och ser hur staff ansvariga tänker!

MVH Pontus

Ser bra ut :), vänta tills en staff-ansvarig läser den. Mvh Cloud

Fin ansökan :)
Man ser att du verkligen att
du vill bli staff igen vilket är
ett bra tecken.
Vänta bara tills en
Staff-Ansvarig läser den!

Fin ansökan :)
Man ser att du verkligen vill bli
Staff igen vilket är ett bra tecken.
Vänta bara tills en
Staff-Ansvarig läser den!
tack så mycket säkert kung asså

Riktigt roligt att se att du brinner så mycket för att va staff. Riktigt trevlig ansökan. Vänta på en Staff-Ansvarig så löser det sig :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka