Nekad Ace_TwitchDim_TV | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SM0KER

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
8
Användarnamn: Ace_TwitchDim_TV

Hur gammal är du? 12 ska bli 13 i december

Vad heter du? dimitrios

Vad heter du på discord? twitchdim#7255

Mellan vilka tider kan du oftast spela? söndag 12.00 till 20.30måndag 14.20 till 20.30 när det är lov 12.00 till 23.30
tisdag 14.20 till 20.30 när det är lov 12.00 till 23.30
onsdag 13.05 till 20.30 när det är lov 12 till 23.30
torsdag 14.20 till 20.30 när det är lov samma som tisdag onsdag måndag
fredag 12.50 till 23.30
lördag samma som fredag

Varför ska just du bli servervakt? för att jag vill hjälpa till med det servern behövs som att kicka trollare rdmare och rpa som vanligt istället för att göra staff arbete och jag kommer svara på reports jag kommer banna kicka jag kommer också hålla koll på många spelare som ksk har blivit unbannade efter en ban och dom som har varningar dom ksk gör om det så man måste alltid vara redo ju och hålla koll på spelare som inte ha varningar man måste ju kolla på alla spelare.

Varför vill du bli servervakt? för att hjälpa till communityn att bidra med allt som helst så att servern är ren. inga trollare inga rdmar eller vdamare
inga som bryter regler som greenzones ingen som skriver kriminellt i twitter och inget suntförnuft som är viktigaste regeln som kan finnas. jag har också börjat spela på servern efter det har slutat laggat på min dator

Är du whitelistad på serven? ja det är jag .

Har du varit bannad serven förut? nej det har jag ej varit.

Senast ändrad:
Bra ansökan! Däremot har jag sett videorna där du pratar väldigt mycket skit om Multistaden & staffsen här. Detta får mig att tro att du vill ha revenge då din staff ansökan blev nekad. Det måste ju inte va sant att du vill det, men det är upp till ansvariga om du vill skicka dig vidare eller inte!

Mvh Darius

Bra ansökan! Däremot har jag sett videorna där du pratar väldigt mycket skit om Multistaden & staffsen här. Detta får mig att tro att du vill ha revenge då din staff ansökan blev nekad. Det måste ju inte va sant att du vill det, men det är upp till ansvariga om du vill skicka dig vidare eller inte!

Mvh Darius
det vill jag ej ha vad gör dig tro det
jag har blivit irriterad av allt lag men jag vet nu att det är min data jag vill inte få revenge
jag försöker inte bli så irriterad längre

Senast ändrad:
Jag vet inte riktigt här, efter dem videos jag har sett på dig så känns inte riktigt detta rätt att du ska blir servervakt, vad har du för kommentarer på det?

MVH Pontus

Jag vet inte riktigt här, efter dem videos jag har sett på dig så känns inte riktigt detta rätt att du ska blir servervakt, vad har du för kommentarer på det?

MVH Pontus
grejen är jag tycker faktiskt om multistaden men det är mitt lag som kommer in så att jag kan ej spela lika mycket så jag försöker spela idag har jag spelat men ändå så kommer det mycket delay och på den videon kan man se att bilen för mig går bakåt och det kommer riktigt mycket delay t.ex när jag ska ta ut min bil då kom den ej ut men när jag var på väg till bilfirman spawnade jag vid garaget med min bil så jag blir lite irriterad men nu vet jag att det är lagget så att jag försöker ändra mitt beteende så jag är ej såhär fölåt mig så mycket för det jag sa på den videon. Men jag har märk att det är min data. Men du bestämmer

Senast ändrad:
du ljuger om din ålder, du är född 2008... View attachment 366
btw, bara i och med att det ska vara så exakt är man inte född 2007 om man fyller 13 i år ? :P 2020 - 2007 = 13

Nemen till sak, så har du helt rätt i det. Det är viktigt att man är ärlig i sånna frågor, för det säger ganska mycket om hur ärlig man är som person.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka