Accepterad Ace_TwitchDim_TV | Ansök till whitelist ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SM0KER

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
8
Användarnamn: Ace_TwitchDim_TV

Vad är ditt namn i verkligheten? dimitrios

Hur gammal är du? 12

Vad heter du på discord? twitchdim#7255

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? nästan när jag ej rpar och jag kommer också va inne på hemsidan och i discorden för att jag ser när nån pingar mig och när nån pingar mig så kommer jag ju höra det från discord och jag ser discord så att jag kan se när alla pingar en WL ansvarig

Hur aktiv är du i discorden? jag brukar va det när jag inte rpar men när jag rpar går jag utt ur fivem och kollar på skriftliga ansökningar och om nån ska ta muntlig ansökan

Varför vill du bli whitelist ansvarig? för att ta in nya spelare som typ är nya och nu när det är WL så kan man ju spela på servern så att vi få in mer spelare nya spelare och andra . det är därför jag vill bli WL ansvarig och att vi får in lite mer spelare in i servern som inte moddare vi kan få in lite mer spelare så att servern blir kändare för bättre och högre RP nivå

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? för nästan exakt samma som frågan VARFÖR VILL DU BLI WL ANSVARIG? och för jag är duktig på frågor ok att jag kan veta hur hög en RP niå på någon med att T.ex att berätta ett scenario och hur dom ska säga hur det fungerar jag har också varit staff förrut och har tagit bra ansökningar och jag vet för jag tog rikiogt många muntliga intervjuer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag spelar på ingen annan server bara multistaden RP

Senast ändrad:
Snygg ansökan! Kul att du visar ett engagemang på din ansökan :)

Mvh Edde

vem har godkänt och flyttat till WL ansökningar ??

Tillbaka