Accepterad Ace_2Ice | Medlem ansökning [sueciagevalia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ace_2Ice

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Ace_2Ice

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter svensson 40 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trött, glad och självgod.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter växte upp me sin familj på landet i Uppsala. Sin mor & far, sina tre syskon och hans bästa vän Roffe (Roffe är en hund). Hans uppväxt var bra, han hade och har god kontakt med sin familj, allt i skolan för Peter gick bra. Men när han var 18 år så hände det han inte trodde skulle hända, Roffe gick bort. Peter fick en depression och låste in sig i 2 år. Efter 2 års tid så bestämde sig Peter att ta tag i sitt liv. Han sökte jobb som skogsarbetare vilket han jobba med i 10 hela år. Efter alla år i branschen så fick han ett meddelande hemifrån gården, han pappa hade blivit sjuk. Han sittsitt pick och pack och åkte hem, han städade i ordning, röjde undan och hjälpte till med allt på gården. Peter var på gården i 1 år innan hans far gick bort. Det som var kvar var hans mor, helt ensam och inte ork att sköta allt själv. Det blev att hon fick en fin lägenhet i Uppsala, medans Peter köpte gården. Han tog hand om allt på gården och gjorde i ordning. I 8 år var han på gården tills hans bror hörde av sig till honom, han ville köpa gården med sin familj. Peter svarade ja och lämna gården till hans bror. Peter började åka på utflykter lite här och där, men till sist åkte han på sin sista utflykt. Han hamna i den fina staden Unive, där han bosatte sig. Här ska han göra skillnad, hjälpa dem som behöver hjälp, finnas där för andra och behandla folk med respekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vara positiv och hjälpa till så mycket som jag kan. Är man positiv så kommer man långt, ingen ide att vara negativ.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte i varje scenario ska vinna. Men andra ord man spelar för att skapa en bra rp, inte förstöra upplevelserna för andra

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte riktigt säker, var ett tag sen jag spela på servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vi kan börja med RDM, det innebär att man dödar en spelare eller att man slår en utan någon anledning. Istället kan man prata me personen, bästa utvägen är inte att slåss. Reaction rp, om jag skulle cykla in i en stolpe och bara skratta, istället för att agera som man ska, att man egentligen ska skrika av smärta t.ex. Sunt förnuft, att jag inte lallar runt eller åker in i andra med flit.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på servern förr, så jag har lite koll osv. Jag har lite erfarenhet av servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka