Accepterad Ace_2Ice | Chef-jobb ansökan [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ace_2Ice

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Joshuas Taxi AB

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? Ace_2Ice#2670

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 57,5h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har tidigare jobbat inom taxi bolaget, men kände då att det inte var så seriöst, alltså att chefen som var då inte tog det seriöst då. Men känner att jag skulle kunna förändra taxi bolaget om jag nu skulle bli chef där, att jag skulle försöka göra det bättre så mycket som det går. Älskar att jobba med folk, är alltid lika trevlig mot alla. Skulle säga att jag inte är ond utan bara god hjärtad, skulle aldrig skada någon för nöjets skull, jobbar på så bra som det går. Skulle ta väl hand om jobbet, tar eran server på fullaste allvar vilket jag gör på jobben också i servern. Samt så vill jag höja min rp nivå, hade gjort så att alla på Taxi bolaget skulle få en bra miljö och även bra kollegor. Så jag skulle säga att jag skulle göra en god miljö inom just Taxi bolaget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har dom flesta inom taxi. Jag vet hur man anställer folk, vet hur faktura systemet funkar, har även koll på radio systemet, samt vilka rakel alla har.

Berskiv din karaktär? jag heter Peter Svensson, jag är 37 år gammal. Jag är uppvuxen i Skara där jag växte upp med mina föräldrar och våra två katter. Min pappa och jag åkte ut ibland och kolla på fotboll, antingen så tog vi kollektivt eller bil. Min mamma och jag hittade på saker också, men det var inte lika ofta men vi hade alltid lika kul. I skolan var jag väldigt omtyckt, men det fanns vissa som inte gillade mig. Men när jag väl började 7:an så hade jag problem med vissa mobbare i skolan och det gjorde min skolgång väldigt tufft. Jag mådde inte bra i skolan och inte efter skolan heller. Men det började en viss person i skolan som förändrade allt, det gjorde mig väldigt glad när han började min klass. Mina dagar blev lättare, jag hade någon att prata med och kände en viss säkerhet när jag var med honom. Så 8:an och 9:an klarade jag galant tack vara han. Sen när jag väl började gymnasiet så började jag personbil inom transport, Det var riktigt intressant, dom 3 åren gick hur fort som helst. Jag slutade gymnasiet med bra merit och började jobba direkt, så jag flyttade till Göteborg och jobbade som mekaniker. Jag pluggade i 2 år och sen börja jag jobba som mekaniker i 14 år tills jag slutade. Efter långa 14 år så flyttade jag in till staden, där jag börja jobba inom Taxi bolaget, där jag jobba i ca 5 månader, sen testade jag på merkonomen i 3 månader och efter det spå testa jag på brandman i 3 veckor. Nu jobbar jag inom Postnord, om jag inte blir chef inom Taxi bolaget.
På min fritid så gillar jag att vara med vänner efter jobbet, alltid lika härligt att ta en öl eller bara åka runt med vännerna. Jag föredrar att vara på sjön, vilket några av mina vänner gör också. Jag har även nån enstaka vän som jobbar på Taxi bolaget just nu tror jag om inte personen har avgått. Men jag är en glad person, behandlar mina kollegor alltid likadant, ingen ska vara utanför utan alla ska vara delaktiga i gemskapen. Det är så jag behandlar mina kollegor.

Hur ofta kommer du vara inne? mellan 3-10h

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja abslout!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja, det har jag.

Tjena, jag tycker att du skrev moget och bra och jag ger dig en chans att bli chef på taxi bolaget, du har en muntlig ansökan också där vi ställer lite frågor, ta den när du har tid//Troik

Godkänd, Lycka till med chef jobbet !

Tillbaka