Nekad Ace_2Ice | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ace_2Ice

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Ace_2Ice#2670

Ange ditt födelsedatum 21 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv så mycket som det går, om inte något hemma, jobbet, skolan eller träningarna går i mellan. Men annars är jag aktiv mellan 2-5 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? I 1 år och 6 månader ungefär.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:\Program Files (x86)\Steam\userdata\1180356333\760\remote\218\screenshots\20230613191231_1.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt mig så ska en servervakt hjälpa staffteamet så mycket som det bara går. Att en servervakt kan hjälpa till att banna eller kicka folk som inte förstår vad för regler som innebär på servern, t.ex om nån som är kokt i skit tycker det är roligt att köra över någon för skoj skull, vilket ingår i VDM, då kan man som servervakt reviva den eller de personer som har blivit utsatt för VDM och banna personen som har brutit mot reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill få ett större ansvar och hjälpa till som det bara går, genom att få bort personer som inte sköter sig. Sen om man blir servervakt kan man visa vad man går för, eftersom man har en liten större del för servern och då lära sig mer. Har även märkt de senaste att folk inte följer reglerna som finns, då vill jag kunna göra ändring och göra så att rp på servern blir bättre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när du använder dina perms felaktigt, t.ex att du revivar dig själv när du har blivit skjuten.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top