Accepterad Accordus | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Accordus

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199189209187/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Davidsson

Vad är ditt discord namn? Accordus#7951

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Phil Beck.
Phil kommer ursprungligen från England där han bodde med hans mamma, pappa samt syster. Det var svårt och ha ett ordentligt liv i England då hans familj knappt kunde få ihop nog med pengar för att leva. Allt slutade med att Phils föräldrar valde att adoptera bort Phil och då blev det till Sverige. Anledningen av detta var för att Sverige hade en utav de bättre adopterings byråerna.
Man kan väl säga så att Phil inte alls trivdes i början. Han saknade hans familj, han kunde inte språket med mera. Men han gav sig sjutton att han skulle bo temporärt hos en svensk familj och sedan flytta till en lägenhet. Språket var ett stort hinder för Phil men han har lärt sig det rätt så bra tycker han själv.¨
Phil är en känslig man som inte gillar att bli bort skojad. Han vill att andra ska behandla han som han behandlar andra. På ett bra och snällt sätt då. Han är en person som är väldigt bil intresserad och speciellt av Honda, BMW, Toyota, Mazda men även en hel del JDM bilar.
Phil skulle gärna vilja börja jobba hos en bilfirma eller Vianor. Huvudsaken är att han får jobba med bilar för det är det han älskar allra mest.
I övrigt är Phil en snäll och omtänksam person som vill det bästa för staden. Han gillar att spela golf på sin fritid och om inte han gör det så fixar han på hans bilar. Phil skulle gärna vilja skaffa sig lite vänner som han kan ha Car Meets med eller bara en skön kväll på klubben med en bira i handen:)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att just jag ska bli medlem på Unive för jag har tidigare erfarenhet av RP. Jag är en engagerad person som vill det bästa för servern. Jag kommer att bidra med så bra RP som möjligt men även så kommer jag försöka att vara så vänlig som möjligt ingame. Med syfte att få andra att känna sig hemma på servern, alltså nya spelare då. Men även så kommer jag försöka att göra servern bättre genom att ansöka till Servervakt vid senare tillfälle. Då jag kommer hålla ett öga på communityn och i värsta fall ge de som bryter mot regler en kick eller mindre ban:)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av Unive RP är RP-Nivå. Har varit inne en del och jag förstår inte hur ni har gjort det, men ni har verkligen lyckats! Har inte sett något som bryter mot en enda regel. Sedan så är det en stor faktor som gör att jag ansöker och det är communityn. Alla verkar vara jättetrevliga och snälla. Allmänt så känns Unive som den bästa servern som finns på den svenska marknaden. Finns inget mer man kan fråga om än det som finns på Unive :)

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom Tiktok faktiskt:)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna bidra med så bra RP som möjligt men även vara en förebild för nya spelare. Ett annat mål som jag har är ju såklart att kunna RP:a så realistiskt som möjligt. Just nu tycker jag att min RP är väldigt bra men som hos alla finns det saker man kan förbättra. Så jag vill kunna utveckla mig så mycket som möjligt hela tiden :)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på just Unive är att vara en stor förebild för nya personer. Att vara en snäll person som folk kan se upp till. Men även att ha den bästa RP:n som möjligt för att kunna skapa bra scenarion men även att bara kunna hänga runt en bar och chilla!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top