Nekad Accler | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Accler

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 2 September 1993

Vad heter du på discord? Accler (Alex)#8164

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 100+

Hur aktiv kommer du att vara? kan vara inne på vardagar 5-6 timmar. helger runt 7-8 timmar. hur länge man orkar att spela dock.

Vad heter du? Mange Feest

Hur gammal är du? 32 år gammal.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Mange är simkunnig.

Varför vill du bli polis? Mange vill bli polis för att han känner att de han gör nu hjälper inte samhället så mycket. som han vill hjälpa. Mange har bott i New york sen han var 13 år gammal. så han har sett en hel del brott som har hänt på gatorna där. han har försökt att hjälpa sina kompisar att inte bli kriminella. dock har det varit svårt för honom att hjälpa alla sina kompisar, en del kunde han rädda och andra inte. Så Mange tänker att om han blir polis, så kan han hjälpa ännu mer folk att inte gå den kriminella världen.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? De jag tycker är viktigaste med yrket är att man ger ett bra bemötande med alla människor. Att kunna ta kritik från människor och ta tiden att höra deras historia.

Vad vet du om yrket i helhet? De jag vet är att de viktigaste uppgiften som polis är att förebygga och förhindra att brott sker i staden. minska brottsligheten och öka tryggheten till stadens invånare. Man ska vara stresstålig och kunna ha tålamod när man hantera jobbiga situationer på fältet. Så ska man vara snäll mot alla människor man möter och man ska bygga en bra tillit men kollegorna och jobba som ett team.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har kört Taxi hos Görans Taxibolag (gamla namnet för bolaget.) har kört runt kunder överallt i staden och har fått en känning att man vet vart allt ligger. min erfarenhet som taxi förare har jag lärt mig att köra lagligt, effektivt och smidigt. som kan vara användbart som polis.

Hur är du som person? Mange är en skön kille, han är en person som bjuder på sig själv. han kan vara fjantig oftast. men när de behövs i jobbet så är han seriös och hjälpsam. Han gillar att alla ska ha de trevligt på jobbet och trivas. så man kan säga att Mange vill hjälpa sina kollegor om dem mår dåligt.

Är det något vi bör veta om dig? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka