Nekad Accler | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Accler

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Ägare till The Palace

Vad heter du IRL? Alexander Sellberg Silva

Vad heter du på discord? Accler (Alex)#8164

Hur gammal är du? 27 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? 50 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag kan få igång dem sköna festerna igen i Unive. tänker att för spelarna behöver ha sköna och roliga scenarier, ett annat hem att hänga i.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jobbat en del som Bouncer i cluben. jag känner att jag har lärt mig en del om chef rollen.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Mange Fesst, är 32 år gammal. Han va bästa taxiföraren i New york. han är en skönt kille och älskar att festa. Han är en person som bjuder på sig själv. är en riktig charmör med tjejerna. nackdelar med Mange är att han festar för hårt och gillar alla olika substanser av droger och alkohol. så han kan bli lite galen på fester helt enkelt. han fick problem med några fula typer(Mafian) i New York . så han behövde flytta till en ny stad och försöka att gömma sig från dem. Sen har Mange haft en dröm att äga en egen club. så han vill försöka uppnå sin dröm.

Hur ofta kommer du vara inne? helger kommer jag vara inne en hel del. men på vardagarna kan man vara inne runt 18:00 och 19:00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, skulle försätta som min roll som Bouncer.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.

Har du läst våra Regler? de har jag gjort.

Du måste utveckla mer för att förtjäna en plats som chef!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka