Nekad Accler | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Accler

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi-chef

Vad heter du IRL? Alexander

Vad heter du på discord? Accler (Alex)#8164

Hur gammal är du? 27

Hur många timmar har du på Fivem? 12 Timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag märker att ni behöver bra ledare för eran Taxibolag. tänker att jag är en bra och rättvis chef. kan hålla på många bollar i luften. kan få ordning och reda på bolaget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat IRL med Taxiyrket och vet hur de ska gå i ett taxibolag.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Mange Fesst, är 32 år gammal. Han va bästa taxiföraren i New york. han är en skönt kille och älskar att festa. Han är en person som bjuder på sig själv. är en riktig charmör med tjejerna. nackdelar med Mange är att han festar för hårt och gillar alla olika substanser av droger och alkohol. så han kan bli lite galen på fester helt enkelt. han fick problem med några fulla typer(Mafian) i New York . så han behövde flytta till en ny stad och försöka att gömma sig från dem. vill återigen jobba som Taxi förare eller bli chef.

Hur ofta kommer du vara inne? runt kl 19:00 på vardagar. helger nästan hela tiden :) kan nås på Discord, dygnet runt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? de är inga problem. ville se om man får chansen att få bli chef. annars så försöker man hitta ett annat jobb :)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka