Nekad abzlarsson | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abzlarsson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? Abz7255

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Abz är född i Sverige och har bakgrund i Somalien.
Abz kommer från en tuff miljö som är baserat i Malmö Abz är 19 år och är yrkeskriminell. Det ända han kan är o vara kriminell och är uppväxt med kriminella som säljer droger och dödar människor. Han har försökt o vända på livet men känner sig utanför samhället och inte välkommen därför fortsätter han men det kriminella.
Han har förlorat många nära vänner i konflikten mellan Flg och Husbyshyenor där han tänker konstant på nästa steg när det gäller hämnden.
Som människa är Abz mycket impulsiv och gatusmart där han märker väldigt snabbt om något inte stämmer eller om något som inte gynnar han kommer hända.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål på Unive är o ha en rolig och seriös upplevelse där jag vill rpa på riktigt utan skojare. Eftersom jag rollspelar på en kriminell kommer jag direkt gå till (krim) (som jag har varit tidigare men har inte bara Rpat på ett tag så alla mina roller är borta.)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du måste (förlora) ett scenario där du exempelvis är i underläge, Det måste vara verkligt och att båda sidorna måste ha kul samtidgt som du håller en hög Rp nivå

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det går nästa inte att missa Unive om man spelar på rp servrar, riktigt bra omdöme har jag fått höra och trevlig server.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja spelat i unive i 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning. (Karaktärens intressen.)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka