Nekad ABV11 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABV11

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albert

Vad är ditt discord namn? .alboo.

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: tony rickardsson 25år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrund) tony rickardsson växte upp i en miljö där livet aldrig varit självklart. Barndomen präglades av hårt arbete, små resurser och ett ständigt behov av att klara sig själv. Tidigt lärde han vikten av lojalitet och att man måste kämpa för det man vill ha. Efter några misslyckade försök att hitta stabilitet i mindre städer valde tony att lämna allt bakom sig för att börja om från noll. Med både livserfarenhet, misstag och en vilja att göra saker bättre än tidigare. framtidsplaner) I den nya staden vill tony rickardsson bygga ett liv som är mer än överlevnad. Målet är att etablera sig, hitta arbete och skapa relationer som kan leda till långsiktiga storylines. han är öppen för både lagliga och mindre lagliga vägar beroende på vart livet leder, men drivs främst av att skapa något eget. På sikt vill tony utvecklas socialt, hitta en roll i staden och bidra till ett levande och realistiskt RP. oavsett om det innebär att hjälpa andra, hamna i konflikt eller klättra i en organisation.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med stabilt, respektfullt och kvalitativt RP som skapar utveckling både för min egen karaktär och för andra spelare. Jag spelar långsiktigt och fokuserar på att bygga storylines som känns realistiska och konsekventa. Oavsett om det handlar om vardagligt RP, socialt spel, konflikter, jobb, brott eller nödsituationer bidrar jag med detaljerat rollspel, initiativförmåga och en vilja att skapa minnesvärda scener. Mitt mål är att stärka helheten och bidra till en trygg, seriös och rolig RP-miljö för hela servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att jag inte fokuserar på att själv “vinna” scenen, utan istället prioriterar ett bra och realistiskt RP för alla inblandade. Jag låter andra få utrymme, accepterar rimliga konsekvenser och spelar vidare även när min karaktär hamnar i underläge. Målet är att skapa en scen som känns naturlig och rolig för båda parter, där RP-upplevelsen går före att min karaktär ska gå segrande ur situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag. det hände första gången jag spelade unive. då snodde jag en bil och körde över han som ägde bilen o då blev jag bannad. så jag har lärt mig att inte förstöra i servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ingen RDM, inget combat-logging, och ingen VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och schysst spelare som gillar att göra bra RP med andra. Jag försöker alltid hålla reglerna och ha en bra attityd. Jag gillar att skapa nya kontakter i RP och bygga upp min karaktär över tid. Jag försöker alltid göra RP roligt för alla o inte bara för mig själv.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervju

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka