Nekad Abumohammadahmad | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

800

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID: 110000154571324

Vad är din discord tagg? abumohammadahmad

Vem var det som bannade dig? Wux, Snake, mrpondanski

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: wsdwaa.pngwws.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Detta handlar inte om att jag är bannad ig för just nu är jag inte pbannad ingame utan de här är att jag vart bannad från dcn. Jag vet faktiskt inte vrf han bannade mig från dcn tror han tog medelandet jag skrev som något dumt men i detta fall menade jag absolut inget illa!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick alla indragna roller sen så Taggade jag wux i chatten och skrev (feta staffs nie🥰) vilket jag inte menade något illa alls med utan skrev de för jag tycker att dom är duktiga som staffs och att dom tar rätt åtegärder!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig skulle jag säga då jag inte menade nått illa utan skrev bara det för att jag tycker dom tar rätt åtegärder de var jag som gjorde felet med att fear rpa osv så tycker de är rätt att dom bannade mig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ett par bans tidigare ja men har spelat här i 2år typ samt har jag fått många sv bans o liknande!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i och skrivit de på ett annat sätt eller bara strunta i att skriva de helt då de va onödig komentar kanske men menade inget dåligt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra om något av det jag gjorde ingame eller att jag ska inte skriva något onödigt i chatten efter man blivit bannad eller liknande

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka