Accepterad Abumohammadahmad | Ban Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

800

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID: 110000154571324

Vad är din discord tagg? abumohammadahmad

Vem var det som bannade dig? Valentino1

Bild på banmeddelande: banvake.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att han valde att banna mig för att jag lootade en död kropp!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog o pratade med en av våra fiender sen så valde jag att hoppa ut och rikta på bilen sen så åker dom jag skjuter, Sen kommer de rosa bilar som jag inte kände tror jag kände 1 av de i dom rosa bilarna så jag kände mig säker endå jag väljer att hoppa ut o rikta på bilen med död förare för att jag ser att en barn ped satt kvar i bilen, sen när jag riktar på barnet ser jag att han lootar döda kroppen och efter de hoppar han ut och jag söker igenom o prtar med han men han hade inget på sig så jag väljer att hoppa in i bilen och söka igenom döda kroppen och kolla handsfaket då jag såg att han jag riktade på sökte igenom den döda när jag rikta på han, Men det jag inte visste var att man får tydligen inte söka igenom nån fast man ser att en levande grabb man riktar på söker igenom en död kropp för att inte torksa sitt vaoen men de vet jag nu!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel till 100% skulle läst krim regeln visste inte ens att man fick inte loota en död kropp och jag tänkte inte alls på de efter som jag såg att han la sitt vapen på döda kroppen så då lootade jag döda kroppen och tog tillbaka det!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ett par gånger men mesta del är felaktiga samt har jag lärt mig efter dom bansen! samt har spelar här i typ mer en 2år!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla upp om man fick söka igenom en död kropp eller inte det var mitt fel till 100% jag skulle kollat upp de men förstår och vet nu att det var fel av mig!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man får inte söka igenom eller nått liknanade på nån som e död!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka