Nekad abukahlid | Medlem ansökning [W!BO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abukahlid

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/abukahlid/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amed

Vad är ditt discord namn? abok?#8276

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abukhalid. Abukhalid, en 35 åring som är uppväxt i fattigdom, tillsammans med hans yngre bror och mor i Palestina. Livet för honom var ganska tuff, då han var tvungen att för sörja för sin familj. Abukhalid personlighet ändrades efter en hemsk händelse, där både hans mor samt yngre bror mördades. Efter denna händelse valde Abukhalid att flytta in till staden. Hans mål är att starta om på nytt i denna stad och försöka sitt bästa att bli rik och även ha en kollektion av bilar, då han är intresserad av bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Abukhalid är en unik karaktär. Jag kan säkerställa att jag kan spela min karaktär som ingen annan. Jag kan bidra till många bra stunder bland mig och medlemmarna och även skapa bra minnen för livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med fler spelare till denna server, då jag har många vänner som spelar Gta RP och är intresserade över att hitta en svensk RP server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebörden av "man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario" är att det ska inte gå som tänkt. Med detta menar jag att om du bli rånad, där motståndaren håller i ett vapen, skall du behandla situationen som om de vore verklig, dvs att det gäller att ge till motpartens vinst även om du förlorar.

Hur hittade du Unive? Jag brukar kolla på Twitch, där många streamers streamar gta RP. Jag har vänner som är medlemmar i denna server, och var villiga att dela klips av roliga stunder i denna server, och på så vis hittade jag denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka