Nekad abukahlid | Medlem ansökning (swean12)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abukahlid

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/abukahlid/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amed

Vad är ditt discord namn? abok?#8276

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abukhalid. Jag började i San Andreas brukade vara en av min brors bästa gängmedlemmar tills han blev dödad av Ballas. Hans sista ord i min famn var att han inte vill att jag ska hämnas. Men jag var ung och dum så jag tog några av mina grabbar och dödade många Ballas. Sedan kom återbetalningen när Ballas dödade min mamma och pappa. Så jag flyttade och jobbade som taxichaufför, jobbade upp och träffade Niko Bellic. Jag hade några saker med honom som att råna butiker och stjäla bilar. Jag flyttade upp och gjorde nya fiender där jag var tvungen att fly tillbaka till San Andreas igen. Som historien berättar träffade jag Lamar, Lester. Men jag är klar med att stjäla cola för Gerald. Så jag gör rån nu när jag har det bra i min lägenhet. Men jag gör allt detta för att vinna pengar och respekt. Och snart kommer jag att göra en attack mot ballorna som de aldrig kommer att förvänta sig och förstöra varje gäng i Los Santos.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra till ett seriöst RPande och samt sprida glädje bland mina med spelare. Kanske då och då hjälpa staffsen men något om det behövs. Men tillbaka till mig, jag är en rolig person som är väldigt snäll och jag kan vara omtänksam mot dom som har en lite tuffare dag. Jag RPar alltid seriöst men gör det också roligt för medspelarna för meningen är ju att man ska ha det roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med fler spelare till denna server, då jag har många vänner som spelar Gta RP och är intresserade över att hitta en svensk RP server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebörden av "man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario" är att det ska inte gå som tänkt. Med detta menar jag att om du bli rånad, där motståndaren håller i ett vapen, skall du behandla situationen som om de vore verklig, dvs att det gäller att ge till motpartens vinst även om du förlorar.

Hur hittade du Unive? Jag brukar kolla på Twitch, där många streamers streamar gta RP. Jag har vänner som är medlemmar i denna server, och var villiga att dela klips av roliga stunder i denna server, och på så vis hittade jag denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka