Nekad AbuJaffar | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Piloten

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198204393633

Ditt Hex-ID: 11000010e8d18a1

Vad är din discord tagg? Tafko#5157

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff dis

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag är en aggressiv person, inget jag kan hjälpa. Tyvärr något jag får hjälp för, men alla verkar inte ha förstående.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick först en 24h ban av Akam för låg rp efter att jag sa till någon "Din mamma är en transa", detta efter att killen kom och började säga till en kvinnlig karaktär i spelet (Albina) "haha du är en transa du är en transa" osv. när han inte fick en reaktion började han /e slår skalligt huvud och spottar, detta var på mig då och jag svara genom att säga din mamma är en transa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om den var felaktig, jag tycker RPn jag hade med den andra karaktären var på topp men den här killen kom och förstörde det lite, därefter så ledde det till 24h ban och jag blev så klart lite upprörd och jag började undra varför, så jag hörde av mig till staffen. Jag går in och vi börjar prata och jag hade blivit bannad dagen innan för 3g kokain i väskan, jag visste tyvärr inte man inte fick inneha men jag visste du inte kunde RPa på det så jag fick den bannen. Efter en het diskussion säger någon kanske det är fel på dig ifall du blir bannad så ofta och jag blev lite triggad av det och sa i princip gå kn**** dig själv. Jag ber om ursäkt, jag bad om ursäkt till Akam, jag vet inte exakt vilken staff jag sa det till men ifall du läser detta ber jag om ursäkt till dig med.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit smågrejer, som att jag kört ner en cross med en vän nerför en trappa då vi har alltid varit intresserad av mopeder osv och faktiskt gjort de irl så jag tyckte inte det var något annorlunda men lärde mig att det inte något man gör. Sen var det det med kokainen, så fort jag loggade in där så sprang jag in i havet och slängde allt jag hade i väskan för att det inte ska hända om. Jag lär mig av mina handlingar dock så har jag lite problem med min vrede och saker kan gå överstyr för mig om jag tappar kontroll.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara bröstat den 24h bannen jag fick, tyckte dock att det var orättvist och jag visste inte varför jag skulle få en sån ban när man hör mycket mycket värre saker i piren kl 01 på natten än "din mamma är en transa".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Skit i att argumentera, det lönar sig aldrig. Jag tänkte kanske om jag visar från mitt perspektiv så kan det bli bättre men det är bara att skita i det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hur det än blir efter detta kan jag hjärtligt säga, det har varit en rolig tid på Unive. Hoppas er all lycka intill framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka