Nekad abuhassan | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassoni

Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213520765/

Ditt Hex-ID: 11000014ab3277d

Vad är din discord tagg? hasson1.

Vem var det som bannade dig? WuX

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-01-22 201727.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi hade lite mixade tanke sätt på hela senariot men det staffsen såg var att jag sprang runt i cirklar och visste inte vad jag gjorde. Senare kom det fram poliser och jag försvann.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag och mina vänner påträffade en till oss och sitvationen blev hetsad till och ett skott avlossade. Senare så kom vi på att vår vän var en polis och då kallade han förstärkning. Vi satt och sköt fram och tillbaka. Senare hoppade jag ut ur bilen och skulle skjuta men efter det så blev min skärm helt svart vilket sker mig rätt så oftas och jag måste starta om min dator för att det ska sluta vara svart. Men man ser mig vara helt förvirrad och visste inte vad som hade hänt runt omkring mig vilket gör det svårt att rpa. Senare eftersom det var min vän som jagade mig och han visste att jag hade detta problem och jag kunde inte riktigt göra något i detta senariot eftersom det är nästan helt omöjligt att rpa under denna sitvationen så jag tog beslutet att starta om min dator för jag har inte så många val för att kunna forsätta i senariot. Senare hoppar jag support efter min pban och vi sitter och diskuterar. Jag förklarar till Wux vad som hade hänt och han sa till mig detta är det enda beviset vi har att du combat logga. Senare behövde Wux dra och en till staff kom och jag förklarade till han och han sa att han förstår min situation men inget som gjorde så att besultet ändrades

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Igentligen enligt mitt perspektiv så hade jag inga alternativ riktigt. Men om man kollar på staffens Perspektiv så såg det väldigt fel ut och räknas som combat logging. Skulle säga det var rätt av wux att banna mig eftersom man ska gå på det beviset man har och ångrar verkligen mitt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lärt mig av mig av alla mina banns. När jag var ny i unive så visste jag inte vad powergaming var eller stunt förnuft eftersom jag var van med andra pvp spel som jag hade kört innan men tack vare banns få fick jag lära mig mycket av rp och utan bannsen skulle jag kanske forsätta göra regelbrott utan att jag visste om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt kunde nog stannat i spelet och dom kunde haft tagit mig till häktet och då kunde jag haft reloggat men det skulle vara svårt. Men om jag hade andra alternativ skulle jag 100% följa det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har 100% lärt mig av alla mina banns.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka