Accepterad abuhassan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassoni

Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213520765/

Ditt Hex-ID: 11000014ab3277d

Vad är din discord tagg? hasson1.

Vem var det som bannade dig? WuX

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-01-22 201727.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde banna mig eftersom jag loggade under ett senario "wux läs hela mvh"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ska vara extra specefik på vad som hände. Det var så att vi hamnade i en skotlossning med en av våra vänner som hade hetsad upp oss där vi det senare slutade med en skottlossning. Medans skottlossning på gick så hoppade min vän ut och sköt efter några sekunder hoppade jag ut och börja skjuta. Men efter jag hoppade ut blev min skärm helt svart jag sprang runt i cirklar vilket men kan se på klippet och har ingen anning vad som händer. Senare hörde jag att nått körde på mig och sen så visste jag att jag inte kunde rpa på det vilket vart svårt. Senare så försökte jag quita ett par gången det var rätt så svårt men till slut lyckades jag. Jag kom in game igen efter jag hade startat om min dator och tog senaste om jag minns rätt senare forsatte jag rpa. Efter 30 minuter så märkte jag att mina roller var inte kvar sen när jag kom ig så vart jag bannad. Jag hoppade support och satt och pratade med wux i ett par minuter men senare så kom det 2 andra staffs som jag snackade med och dom fattade sitvationen och såg att jag inte kunde göra något. Men dom sa det besultet kommer vara upp till wux.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite mixade tankar på detta men jag fattar till 100% att man aldrig ska logga under ett senario men också att jag inte kunde göra något under senariot skulle det vara svårt och rpa så jag hade liksom inga alternativ men jag fattar hur det såg ut från wux perspektiv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av alla min banns från unive och sällan gjort om dom. Exempel när jag var ny till rp så visste jag inte vad stunt förnuft va riktigt eller powergaming. Detta fick jag lära mig från banns från staffs och har lärt mig en hel del av bans. Utan bans tror jag inte att det skulle vara möjligt att rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inga andra alternativ egentligen eftersom jag ser ingenting och vet inte vad som händer runt omkring mig. Jag kan inte bara säg att min skärm är helt svart IG det skulle vara dåligt men om jag hade andra Alternativ skulle jag 100% gjort det. Det enda alternativet jag har är att starta om min dator eftersom jag har problem med det men nu är fixat!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska försöka hitta en annan utväg än gå ut ur spelet när nått går fel!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka