Dubbelpost Abu Hassan | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abu Hassan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Abu Hassan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198312003018/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eray

Vad är ditt discord namn? Bob_The_King#2020

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abu Hassan han är född 1981 och är från iraq. Han kom nyss till Sverige och har inget hus. Han bor med sin kompis ibland och om han inte får sova där so sover han på en berg mitt ute i ingen stans med sin motorcross. Han är snäll och rolig, man om man gör han arg han kan göra galna saker. Han är singel och söker fru han försöker men han misslyckas hela tiden. Han kör en motorcross som han tycker om jätte mycket och det är det enda transporten som han har. Han är en slaktare men tycker att det är för tråkigt och vill bli polis som han gillar att bli. Han gillar också att fixa bilar, han var en mekonom i hemlandet men han tjärande inte mycket så han flyttade till Sverige så att han kan tjena mer pengar och ha ett bra framtid.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli WL för att jag tycker att servern är seriöst. Jag vill bli WL så jag kan bli polis och ha ett bra jobb som ej wl kan få och ha det roligt med andra folk och göra galna scener som kommer att vara roligt och göra galna saker under sitt tid som en WL och en polis. Jag vill också bli WL så jag kan ha en bra upplevelse som WL. Jag ska föröka göra roliga scener

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har alltid gillat den här servern och vill veta vad finns mer som WL och undra vad man kan göra, vill ha mer seriöst rp, och bra jobb. Jag tycker att många är mogna och vill ha det roligt och vill ha många WL kompisar så man kan göra saker tillsammans.

Hur många timmar har du på FiveM? 178 h

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte efter svenska servrar så hittade jag multistaden

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? NEJ

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Sacrp, Banditrp,Sraight Shooting rp och mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka