Accepterad Abrahamsalidi | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abrahamsalidi

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199689629048/

Ditt Hex-ID: steam:11000016713fd78

Vad är din discord tagg? staltrimmern

Vem var det som bannade dig? flocka

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde på en kille med en viss typ av anledning men jag vet även att jag bröt mot en regel och inget som jag brukar göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan jag vart bannad åkte jag och 2 polare bil o sen kom det 2 streamsniper varav den ena körde över oss med en bil och sen skrek n-ordet och hans andra lallar kompis åkte iväg på cyckel då vdmade jag honom dessutom vart inte dessa streamsnipers bannade heller satt om jag gjorde satt dem slutade så hjälpte jag till eftersom det är 1 lallare mindre men visst kanske inte skulle ha kört över honom och det är som sagt inget jag brukar göra och kan alla regler men kan bli lite arg på att folk ska förstöra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var delvis jag som gjorde fel eftersom jag bröt mot regeln vdm men tycker inte jag skulle fått en sådan grov ban 3 dar tycker 1-2 dar räcker och dessutom gjorde jag satt den ena snubben sluta lalla och då valde jag att kö över han eftersom det inte går att snacka med inkompeteta folk som endast är inne för att förstöra för servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga speciella bans här innan vad jag vet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört över snubben

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte riktigt kallat på staffs och ta id på personerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka