Nekad Abragus | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abragus

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Abragus/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Abrahamsson

Vad är ditt discord namn? Abragus#6227

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Oliver har nyligen tagit studenten efter tre år på ekonomiprogrammet. Han är 21 år gammal och nyfiken på vad livet har att erbjuda. Olivers uppväxt var mycket ordinär. Fram tills gymnasiet bodde han ute på landet med sina föräldrar, men med gymnasievalet fick han flytta in till en stad några mil hemifrån. Sedan dess har han bott i lägenhet, ibland ensam, ibland med andra.

Oliver vill utforska olika karriärsmöjligheter och försöka jobba sig upp i samhället. Framförallt är han intresserad av allt som har med teknik att göra, och hittar han ett arbete där han kan kombinera det med sin ekonomiutbildning är chanserna stora att han söker det. Oliver inser vikten av ett väl genomfört arbete, och är på en del sätt perfektionist. Vad han än gör försöker han göra sitt bästa, och han slutar inte förrän han gjort just det.

Någonstans i huvudet har Oliver en dröm att bli egenföretagare, men han har ännu inte riktigt hittat vad han ska fokusera på. Som tonåring höll han ett tag på med att reparera telefoner, och även om det var intressant och passande då är det inget han känner att han vill fortsätta med.

På utsidan kan Oliver verka vara rätt tystlåten och kan lätt gå obemärkt, men på insidan är han en mycket intelligent och underhållande person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en seriös och dedikerad person som kan ta saker på allvar när det behövs. Jag kommer göra allt jag kan för att upprätthålla ett intressant och välutvecklat rollspel i alla scenarior jag startar och stöter på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive verkar vara en seriös och aktiv server med många medlemmar. Unive har ett detaljerat och väl fungerande system för yrken och kontakt mellan spelare.

Hur hittade du Unive? Jag och en kompis letade efter en ny RP-server, och Unive mötte alla våra kriterier.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en stabil och pålitlig del i ett större rollspel, och att konstant jobba för att alla inblandade ska få en kvalitativ upplevelse. Jag vill få ytterligare erfarenhet inom RP och utveckla mig själv som rollspelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att arbeta fram en eller flera lyckade karaktärer med olika intressen, arbeten, och personligheter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka