Nekad Abowjud12 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abowjud12

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ervin

Vad är ditt discord namn? ajax453 /Abowjud

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yasin Khalid som föddes 2000-01-01 och är 24 år, Han är väldigt snäll,rolig,och fin men tyvärr så hade han 2 föräldrar som hade dött och då fick han ta hand om sin bror, Han hade inga pengar att försörja hans egna familj eller sig själv ingen i staden ville hjälpa så han tog en dålig väg han började umgås med fel folk, stöld, röka, osv.
En dag så fick han ett uppdrag att gå skjuta en person för 150k han visste vad konsekvenserna var och han hade redan gått igenom mycket så han brydde inte sig om livet, Han sköt en person och sedan dog offret. Yasin Khalid var efterlyst av Interpool och för att förhindra att bli tagen eller hittad så valde han land. Det var då han valde att ta staden Unive i Sverige och söker att ändra sitt liv här, hur de blir får vi se i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös Rollspel och roliga/bra scenarion!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för sin fiendes eller rivals vinst eller gynning att man inte alltid försöker gynna sig själv i ett scenario vilket kan en väldigt stor roll och vara en stor del om man ska hålla en seriös rp att te.x om jag jobbar i en butik och det kommer in två maskerade män med dragna vapen och ber mig öppna kassan och ger dom pengarna istället för springa därifrån eller inte lyssna på dom och de gäller att spela för motparten i just sånna tilfällen och fråga sig själv hur man hade gjort i det verkliga livet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes de har jag, Rdm Vdm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenhet har rollspelat i runt 4år och dessutom ägt många serverar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack det är bra!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka