Nekad Abowjud | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abowjud

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ervin

Vad är ditt discord namn? £ 𝘼𝙗𝙤𝙬𝙟𝙪𝙙#7639

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Ja Jag heter Edvin jashari är uppväxt i balkan/Albanien och har flytt till sverige för att det var krig men min syster hade bara överlevt och jag i familjen och var tvungen att fly från kriget. jag hade bara 2000kr med mig som jag och min syster skulle leva på fast vi hittade ett flyg till Unive på 2000kr så vi hade tagit den och vill gärna få mitt pass och medborgskap :). Hade tänkt att vara anställd som bilfirma personal för att när jag var liten ville jag jobba med bilar och hade ej den valet i hemlandet när det var krig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med utvecklad RP och utveckla mot partnern och min rp nivå samt kan jag bidra med utvecklade scenario och roliga scenario för båda sidorna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man RPar så att motparten i scenen vinner. Man själv måste inte hela tiden vinna scenen och ibland kan man låta andra vinna den om det tillexempel en händelse/race eller vad som hälst men man får vi såklart vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag har hittat det sen länge sedan och hittade den på youtube när folk streamade

Nekad.
Plagiat & Utveckla karaktärsbeskrivningen.

Du kan ansöka igen om 12timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka