Accepterad About Haiwan | Whitelist ansökning [niklasson_12FN

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

About Haiwan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Användarnamn: About Haiwan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198049589580

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Akript#3481

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person med utländsk bakgrund men bott i sverige enda sen han var liten. Hans barndom var svår då han blev mobbad som lite tackvare sin hudfärg och därför lite tillbaka dragen och tyst grabb. desto längre tiden går blir han mer van med samhället och blir järvare. Hans största dröm är att jobba inom säkerhetstjänsten då hans förfädrar var poliser mm. Karaktären har blivit uppfostrad väl och visar andra respekt och Tacksam het att han får bo i detta fina samhälle.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag bidrar med positivt och glädjerik energi som ska försöka förbättra servern samt rpn för spelarna.
Sunt förnuft är något jag personligen tycker får dig långt i fivem, sålänge du har det så brukar det flesta situationerna fungera perfekt men såklart krävs också fantasi vilket jag tycker jag har. Vad jag har lärt mig medans jag har spelar Rp i dessa år är att du "Ska" inte bara vinna hela tiden utan att förlora är också en del av rpt och kan göra någon annans speltid bättre.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på den hära server för jag tycker den passar min speltyp, seriös rp med goda och skämt samma människor. Nu när jag har spelat så tar det bara mig närmare och närmare communityt.

Hur många timmar har du på FiveM? 722 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag blev rekommenderad denna här servern av några polare så jag testade och helt enkelt gillade så pass mycket att jag söker efter en whitelist.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, jag har inte blivit bannad ifrån någon annan server förut. Har spelat på relativt stora communityn som GKRP men som tyvärr har tagits bort nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? I dagsläget spelar jag bara på Multistaden.

jag tycker du har skrivit bra på varför du ska bli whitlistad, sedan lite sämre på karaktärsbeskrivningen. men jag är beredd på att se vad du presterar på en intervju.

Vidare till intervju ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka