Nekad About Haiwan | Chef-jobb ansökan [Bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

About Haiwan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Användarnamn: About Haiwan

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Angels of multi

Vad heter du IRL? Sebastian

Hur gammal är du? 18 år

Hur många timmar har du på Fivem? 773 Timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Chef yrket är något som kräver mycket tid och passion med en brinnande glöd för yrket. Min starka sida är att Rpa vilket kommer göra att gänget och omgivningen vet vilka vi i Angels Of Multis är. Min karaktär har tidigare varit gäng-ledare med ett stort och skräckinjagandenamn. Rp nivån kommer vara väldigt hög hos alla medlemmar och öppen för destruktiv kritik. Alla medlemmar skall vara så aktiva som möjligt och se till att RP mässigt sköts så bra som möjligt hela tiden. Våran spelstil kommer att försökas vara unik emot alla andras då vi inte bara satsar på att få så mycket pengar som möjligt men också att få Spelarnas spel tid så bra som möjligt igenom att få bra scenarion som sker i staden. När jag Anställer medlemmer kommer jag kolla upp deras förflutna och se till att allting är bra med en seriös intervju. Kraven för att gå med i ett gäng på en stor stad som detta tycker jag ska vara höga eftersom vi har mycket ögon på oss och vi ska vara en "Förebild" för andrastäder och spelare. Flertal möten i veckan kommer uppstå där vi går igenom vad som har hänt i staden dom senaste dagarna och så klart förbättra oss utefter det. Alla möten som sker kommer vara så verklighet baserat vi bara kan och inte någon OOC eller liknande någonstans. Vi i gänget skall använda oss av låg identitet på så sätt vara utanför polisens radar men också delvis kommer vi då och då göra större scenarion som bankrån eller humanlabs där vi har planerat i varenda detalj på hur det kommer gå till för att få det så felfritt som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Erfarenheterna jag har är att jag är bra på att styra och ställa i gäng och se till att det går rätt till i svängarna. Ledar rollen är något jag oftast blir tilldelad och dealar droger som jag byter kallingar. Som sagt tidigare har jag varit gäng i olika städer och vet hur man hanterar människor och makt, på så sätt att inte "Missbruka" det på något sätt. Det är viktigt att få gänget på rätt spår och alltid gå frammåt och inte bakåt. Att affärerna alltid ska rulla på och få en bra stabil inkomst för gänget.

Berskiv din karaktär? Fick aldrig någon kärlek hemifrån då all deras kärlek gick till missbruket, och de var även mycket våld i hemmet både mot mig och föräldrarna emellan.
Min karaktär har haft en riktigt tuff uppväxt där båda mina föräldrar var missbrukare. Fick aldrig någon kärlek hemifrån då all deras kärlek gick till missbruket, de var även mycket våld i hemmet både mot mig och föräldrarna emellan. De gjorde så att jag kom in i fel banor i redan tidig ålder och började umgås med fel personer som tog mig in i dom kriminella kretsarna direkt, har sedan efter behövt sitta på flera LVU hem.
Just nu lever han på brott och duckar staten och kronofogden för alla skulder han samlat på sig under sina år, Skolan har aldrig varit någon lätt del av livet och haft rirktigt svårt och aldrig känt att jag får någon extra hjälp pågrund av mina svårigheter. Pågrund av de har han byggt upp ett mindre hat mot samhället där de känns som att samhället inte bryr sig ett dugg om medborgarna och de vill bara få en att känna sig liten

Hur ofta kommer du vara inne? Cirkus 5-6 timmar på vardagar, och 8+ timmar på helgerna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag absolut göra. Det är bara att försöka hitta något annat då!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej bara på Multistaden

Har du läst våra Regler? givetvis har jag det. Det är ett MÅSTE I Rp fivem.

+rep bra ansökan. Bra utvecklat och verkar som du skulle sköta det bra!

Nekad! Finns redan en ny President över Angels of Multi.
Låser och Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka