Nekad Aboratz | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboratz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199277009354/

Ditt Hex-ID: 11000014e7be9ca (Hex)

Vad är din discord tagg? Aboratz#4004

Vem var det som bannade dig? OVvE

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner en grabb på piren pågrund av att han slog mig väldigt många gånger!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gått in på Unive och då spawnade jag senaste positionen för att göra något på Trygg Hansa och då började några att slå mig så jag backade undan men sen slog de mig igen och då slog jag tillbaks och då fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. OvvE gjorde helt rätt att banna mig och det var ju lite mitt fel att jag blev bannad pågrund av att jag använde mig av lall som är väldigt orealistigt och onödigt enligt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet inte om jag kan kalla detta ban men det som oftast händer är ju när jag råkade spamma lite för många reports ungefär 4-5 gånger när jag precis hade blivit vdmad! Och inte lika ofta är det när jag står och dagdrömmer ibland lite för länge och samt när jag inte rpar med /me men det händer inte så ofta!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat. Jag kunde bara ha valt att skita i att slå tillbaks och säga att de skulle bete sig eller ban!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag absolut gjort!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka