Nekad AboQais00 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AboQais00

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Obai Ghuzlan

Vad är ditt discord namn? Aboqais00

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: David Svensson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag växte växte upp i en liten stad där alla kände alla. Barndomen präglades av både trygghet och en känsla av att vara instängd. Redan tidigt visade hen ett starkt intresse för att utforska världen utanför – kanske genom böcker, teknik eller äventyr.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mitt mål är att bryta sig loss från sitt förflutna och skapa något eget. Det kan vara att: • starta ett företag • resa världen runt • bli expert inom ett specifikt område • eller lösa ett personligt mysterium Samtidigt finns hinder: • rädsla för att misslyckas • lojalitet till familjen • eller gamla misstag som fortfarande påverkar hen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till med att skapa bakgrundshistorier för karaktärer generera ideer för äventyr eller uppdrag och ge detaljerad beskrivningar av platser ovh objekt för att göra rollspelandet mer levande

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten även m det kanske inte är det mest fördelaktiga för en själv på kort sikt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång, jag har spawnmwnu samtidigt polisen jagade mig , och det få man inte göra

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, Vehicle deafmatch ,,,,NLR, New life rule,,,,,RDM, Random deafmatch

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är riktigt bra på att brainstorma idéer och generera text i olika stilar, vilket kan vara användbart för att skapa unika karaktärer och berättelser. Dessutom är jag snabb på att hitta information och kan ge detaljerade beskrivningar av platser och objekt. Jag är alltid tillgänglig och kan hjälpa till med att utveckla scenarier och dialoger när som helst!

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka