Accepterad Aboow Karlsson | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboow Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096875777/

Ditt Hex-ID: 110000143bf4b01

Vad är din discord tagg? aboow Karlsson#8224

Vem var det som bannade dig? Tigran

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: jnjrwn Anledning: Lallare Går ut om: 0 dagar 0 timmar 49 minuter Placerad av: Tigran ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ 🛡️Den här bannen är lagd av en Servervakt, vilket är en vanlig spelare på servern. Den kan förlängas. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa "är du gängster" med en "lallig" röst tydligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte utan för vårt hus, jag ser en grabb och åker fram och frågar "är du gangser eller" sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det är en felaktig ban det är inte lall att fråga "är du gangster"

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag powergama körde in i en stolpe, jag lallade när jag slog en grabb som hade kallat mig för saker och slagit mig, vdm desyncade in i en staff men hade ej klipp, lall jag slog en grabb som hade gjorde grejer mot mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om man blir bannad för att fråga någon på skoj så får väll jag sluta snacka med en lallig röst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska snacka med någon random med en lallig röst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka