Accepterad Aboow Karlsson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboow Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096875777/

Ditt Hex-ID: 110000143bf4b01

Vad är din discord tagg? aboow Karlsson#8224

Vem var det som bannade dig? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: bpzgho Regelbrott: Combat Logging (§ 1.7) Mer detaljer: Combat loggar mitt i scenario. Placerad av: Gregg Din nivå: 🟩 (12 tidigare bans, varav 0 senaste 3 månaderna) ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad This is not a message from FiveM.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Gregg valde att banna mig då jag c loggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på oljeriggen, där jag bara njöt av tillvaron och umgicks med de andra människorna som var där. Vi hade live med den nya appen i mobilen som heter twitch. Plötsligt avbröts jag l när någon kom fram till mig och bad mig hoppa ner från oljeriggen. Jag fattade inte riktigt varför men jag gjorde det ändån. Men det visade sig att där jag hoppade ner var det massor av kanter och stolpar. Jag slår i både kanter och stolpar, detta resulterade till att jag dog. Jag hade andra grejer för mig så när jag slog i kanten var jag säker på att ingen annan person skulle behöva bevittna när jag combat loggade eller rättare sagt lämnade. Jag sjönk mot botten men lämnade strax efter det. Jag ångrar starkt efter att jag valde att lämna då det fanns andra saker jag kunde gjort som att bara ligga kvar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser att combat logging är ett sorts fusk som skadar rättvisan för alla på server. Jag ber om ursäkt för det jag har gjort och detta kommer ni inte se från min sida igen. Jag har förstört mitt förtroende för er staff vilket jag ångrar. Detta var inte meningen att förstöra för verken servern eller för spelarna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har gjort regelbrott tidigare vilket jag har lärt mig enormt mycket av. Vad jag kan minnas har jag inte blivit bannad för samma sak som jag redan blivit bannad för. Det är därför jag tycker att Gregg ska ge mig en chans till att vissa som spelare kan reglerna och att jag faktiskt är en duktig rpare. Jag vill bara klargöra att jag ångrar mina tidigare regelbrott samt detta. Så snälla Gregg ge mig en chans till att visa att ni kan ha ert förtroende.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser att mitt val att lämna servern inte bara var dumt utan också oansvarsfullt av mig att lämna server. Jag inser nu att jag skulle ha stannat kvar i spelet för att bara dö ut i princip. Jag har verkligen insett värdet i att ha ett bra konsekvenstänk. Jag hoppas att Gregg kan förlåta mig för det här och att jag kan lära mig av denna situation.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag som person har lärt mig att ha ett bättre konsekvens tänkt så jag kan tänka vad konsekvenserna blir av mina handlingar. Men även att inte bara tänka på mig själv utan att tänka på andra personers perspektiv. Detta kan förstöra ett helt scenario vilket inte är bra. Som tur var var detta inte ett scenario som var speciellt stort, men ändå. Detta var dumt av mig, förlåt Gregg och andra som tagit skada av mitt beteende.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår. Jag beklagar ytterligare en gång för mitt beteende som inte var okej för fem öre.

Hur tänker du här?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka