Nekad Aboow Karlsson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboow Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096875777/

Ditt Hex-ID: 110000143bf4b01

Vad är din discord tagg? aboow Karlsson#8224

Vem var det som bannade dig? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: bpzgho Regelbrott: Combat Logging (§ 1.7) Mer detaljer: Combat loggar mitt i scenario. Placerad av: Gregg Din nivå: 🟩 (12 tidigare bans, varav 0 senaste 3 månaderna) ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad This is not a message from FiveM.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Gregg valde att banna mig då jag c loggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på olieriggen och bara chillade hängde med folk typ. Sedan kommer det någon och ber mig hoppa ner. Jag gör det och så slåg jag i någon kant och dog. Jag drunknar nästa till botten och då väljer jag att lämna servern då jag ändå skulle göra något annat. Det var dumt och detta kommer ni inte få se från min sida igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag skulle bara drunknat ner till botten men jag tänkte att det skulle bli bättre rp om jag bära lämnar än att jag inte svara om nu någon skulle hitta mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare jag har lärt mig utav dem, jag har aldrig blivit bannad för det förut. Så combat logging som nu har jag aldrig gjort förut och ångrar och detta kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle bara drunknat istället för att lämna. Jag lämnade inte för att jag skulle få en fördel utan för att jag skulle göra en annan sak i samma veva. Dumt val av mig men man lär sig utav ens konsekvenser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte lämna servern för att göra något annat. Nästa gång kommer jag bara ligga kvar även om jag behöver gå iväg snabbt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka