Accepterad Aboow Karlsson | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboow Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096875777/

Ditt Hex-ID: 110000143bf4b01

Vad är din discord tagg? aboowkarlsson

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag stog med en heli på sjukan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare hade skadat sig och dött så vi tog han till sjukan. Jag lämnade av han som sprang in med han. Jag stod kvar på sjukan för att vänta på dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle säga att det är både. Man ser det från olika håll. Tror om du varit i en sits som handlar om liv och död så landar du nog på en parkering.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blivit bannad 15 gånger sedan 2021 så jag har varit en duktig ändå vilket visar att jag kan egenkligen och att det kan bli fel ibland. Har nästan aldrig blivit bannad för samma sak vilket vissar jag att lär mig utav mina banns. Kommer även lära mig utav denna eller jag har redan gjort ska bara veta vad jag ska göra nästa gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde landat någon annan stans t.ex. Båthamnen och sedan tagit en bil. Eller att jag använder deras helikopter platta men det känns lite konsitgt. Om en sjukvårdshelikopter ska lyfa står jag ivägen för dem och om jag använder luften blir det vädligt dyrt (inte gratis att flyga en heli) samt att jag använder deras luft.

Vill gärna veta vad jag bör göra nästa gång för antaligen inte första gången men behöver ta någon till sjukan med heli.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja, jag förstår men jag vill veta vad jag ska göra nästa gång alltså lära mig utav bannen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det gör jag.

Senast ändrad:
Vill inte se fler helicopter landning på ett sjukhus bil parkering där folk går omkring och kan bli skadad av propellerna. Du hade kunnat ta en bil istället närheten av sjukhus till exempel vid båtbolaget inte så långt bort. Finns massa val.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka