Accepterad Aboow Karlsson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboow Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096875777/

Ditt Hex-ID: 110000143bf4b0

Vad är din discord tagg? aboowkarlsson

Vem var det som bannade dig? Toffe, abuhasssan, lervorx och tosen var med under support ärendet. toffe la bannen.

Bild på banmeddelande: ......png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fear rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbar på qpark och någon söker då qpark chefen. Jag är bitr så skriver att jag kan ta den. När jag kommer är det samma grabb som hållt på mot oss i 3-5 dagar som nyss hade kidnappat mig. Han blev tagen av polisen men på något sätt kommit ut. Jag ser att det är han och börjar springa. Han tar upp kniv medans jag förfarande försöker fly. Jag lyckas dunka ner honom och då hoppar han support. Under support ärendet visar det sig att grabben har bloodfx men alla åtgärder han får är indragen krim, medans jag får 3 dagars bann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att den är felaktig eftersom jag började springa innan han dragit upp kniven samt för dem åtgärder den andra grabben fick.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bilvit bannad tidigare lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, men eftersom alla håller på mot qpark kan vi inte hela tiden bli kidnappade för vi lappat en bil. Jag var riktigt trött eftersom personen tagit mig tidigare men denna gång döda mig. Men jag kunde bara gjort som han bad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja, mer än att göra som han sa med vapen annars tycker jag den är felaktig eftersom dem inte fick en helbild på scenariot utan endast delen jag slår ner inom princip.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka