Nekad Aboow Karlsson | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboow Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad heter du på discord? aboow Karlsson_

Ange ditt födelsedatum 17 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vaknar runt 13-15 då det är sommarlov. Jag sätter på datorn runt 15-16 för att typ chilla snacka med kompisar, titta film/youtube osv. Är med familjen och vänner. Det är lite olika men brukar gå ig 18-20 för att spela till typ till 3-4 med kan vara mer eller minde.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag gick med den 15 December 2021 fast nu har jag varit medlem tror det är snart två månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1126948162385494026/1126968278141644971/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt skulle jag inte banna för att banna utan hade bara bannat om det behövdes alltså skulle jag absolut inte åka till ställen för att banna. Jag vill att spelare ska lära sig att rpa så om det ska behövas banna för att spelarna ska lära sig att rpa kommer jag att göra det. Tror oftast det räcker det med att skicka en /m. Vissa måste lära sig via det hårda sättet. Så blev jag bättre på att rpa. Inte genom att bli bannad utan att personen kanske skriver i lockal ooc det är sunt förnuft att sparka på en bil t ex. Så som servervakt ska du banna, sparka eller /m om du stöter på regelbrott. Du ska lära andra spelare att rpa och inte göra regelbrott själv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att lära folk rpa. Jag ska lära folk att rpa genom att använda mig utav den förmågor jag får. Kick, toggleid och bann mm. Jag vill även vara en liten del utav staff teamet genom att hjälpa till från min pov. Genom att ändå kunna göra något på plats istället för att skriva report.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när du gör något medvetande för att du eller dina kompisar ska få fördelar. T.ex. ressar dig själv eller någon annan i scenario för att sedan döda eller göra något annat. Detta kommer ni inte se hos mig det är just därför jag är en bra sv. Vill tilllägga att jag har varit sv och har inte bliviet bannad för att jag har användet mina perms fel.

Nekad.
Anledning:
Vart permanent bannad nyligen. Efter en Permanent ban så ska man vänta 6 månader innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen i december. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka