Nekad Aboow Karlsson | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboow Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns Karlsson

Vad heter du på discord? aboow Karlsson#8224

Ange ditt födelsedatum 17 November 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 14-22 med pauser.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem den 15 December 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1008090175496274005/1008091056975396925/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? Servervakt enligt mig är en vanlig spelare som har ett litet öga på servern och spelarena. Men ska ta åtgärder på spelare som inte kan bete dig eller som gör regelbort. Du som servervakt ska rpa som vanligt men om du stöter på regelbrott är det ditt ansvar att ta åtgärder på det. Som servervakt ska du också lära ut rp till dem som är nya till rp eller bara inte kan bete sig. Sververvakter ska inte lalla eller göra regelbrott då du är som en förebild för spelare.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är en lemplig servervakt då jag lär ut nya spelare rp. Det är inte alltid nödvendligt med en bann det kan räcka med en /m eller att kicka för att någon ska lära sig. Om jag skrver te.x /m sluta slåss det är ett regler brott. Om nu personen inte lyssnar på det som jag skrev och fortsätter att slåss kommer jag ta åtgärder därifrån. Jag som servervakt kommer också med dem perms och den tillit jag fått av er så kommer jag inte svika er.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en förebild för serverns rp och någon som följer regler och som inte bannar för att vinna utan bannar för att hjälpa en person i rpn. En bra servervakt ska också kunna regler bra och veta vad dem står för.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är te.x att man bannar någon för att man ska vinna ett scenario det är inte okej alls. Abuse är när man använder sina perms för att ha andra "krafter" än dem andra som att revva när man har blivit dödad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka