Inaktuell Aboow Karlsson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboow Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad heter du på discord? aboow Karlsson

Ange ditt födelsedatum 17 November 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps ansvarig är att jag känner att jag har tid och ork för att hålla ansökningarna vid liv. Alltså det jag menar är att jag vill testa på då jag har tid och ork att faktiskt fixa jobbet som ma. Jag ser även det som en chans att klättra upp i staff teamet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Då jag har tidigare erfarenheter inom det ämnet men också att jag tar det väldigt seriöst och kommer göra så servern kommer öka. Jag har också rätt mycket tid och inget speciellt inom rpn därav känner jag att jag vill testa på detta och se om det är något för mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta folk väldigt positivt och tänka själv hur man skulle vilja bli bemötte.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle ta in personer som är väldigt seriösa och inte bara är på servern för att lalla runt. Men även personer som vill göra långa och bra scenarion som är roliga för båda sidorna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Krav man bör ha som medlem är såklart att man kan reglerna, ha bra och rolig rp, ha unika karaktärer men även att man har förståelse för andra och deras rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som MA är att ta in vettiga nya rpare till servern. Men vad jag vet så får man även perms ig där jag kan hjälpa i support, specca lite och hålla koll på rpn.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar är jag väll aktiv runt 15(16) - 21 men det innebär inte att jag alltid är vid datorn men typ där. Lov kommer man vara lite mer aktiv om jag inte är iväg så runt 12-23 kanske. Helger blir det som vardagar typ fast lite tidigare och senare vid avstängning.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har gått vidare förut men vet inte riktigt vad som hände men jag känner mig rätt för detta jobb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka