Accepterad Aboo-maher | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboo-maher

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdullah

Vad är ditt discord namn? abomaher_

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Abo maher uppväxt i Malmö, han hade lite problem i skolan på grund av att han hamnar alltid i slagsmål. Vilket gjorde att han knappt kunde komma in på ett bra gymnasie men han vill fortfarande vara rik. Han börja komma i den kriminella sidan många tyckte om han för att han var en social person. De lede till att han fick många kontakter. Han ville spara pengar till en BMW, hans mamma blev sjuk och hans pappa var redan död. Så han fick betala pengarna för hennes operation vilket gjorde att han förlorade alla sina pengar. Han kämpa och kämpa för att få pengar men polisen fick tag på honom. Med hans kontakter var det enkelt för han att komma ut. När han var ute fick han en ide att börja sälja vapen, droger och bilar. Han fortsatte med de och gick med ett gäng. Han vill bara skaffa sig mer rikedom för att kunna leva ett bra liv när han blir äldre eftersom Malmö var en dyr stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att RP blir mer realistisk så att polisen har en bättre inlevelse när dom inter aktar med mig.
Anledningen är att till varje situation tar jag hänsyn till reglerna. Jag har spelat på denna servern mycket och jag vet hur jag ska bidra till en bättre RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartensvinst innebär att man inte spelar bara för sin vinst och att man ska tjäna på det utan också att man ska låta andra människor också kunna vinna i situationer, det innebär att man ska låta andra människor också vinna i situationer så till exempel om någon vill ta din bil så ska du ge den om han har ett vapen eller hotar dig på ett sätt och man ska inte undvika de på ett regel bryttande sätt för sin egna vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att spela för motpartensvinst innebär att man inte spelar bara för sin vinst och att man ska tjäna på det utan också att man ska låta andra människor också kunna vinna i situationer, det innebär att man ska låta andra människor också vinna i situationer så till exempel om någon vill ta din bil så ska du ge den om han har ett vapen eller hotar dig på ett sätt och man ska inte undvika de på ett regel bryttande sätt för sin egna vinst.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kört i andra engelsk talande servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. Jag fick skicka igen från blying

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka