Accepterad Abodi026 | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abodi026

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? abdullah

Vad är ditt discord namn? bodigood#7391

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2000

Berätta om din karaktär. Abodi Shamms är 24år. under hans liv så har han pluggat mycket och han har fått höra mycket om denna stad som har fått honom att bli intresserad. Han bodde också fattigt och nu så vill han börja om på nytt genom att flytta till Unive vart han också har en kompis som väntar på honom. Han som person är väldigt glad trevlig och ser i fram emot att flytta till nya staden Unive. På fritiden tycker han om att hålla på med bilar och allmänt tycker om att vara med kompisar och familj. Han är väldigt erfaren när det då kommer till bilar och har meckat länge under sitt liv. Hans plan just nu i nya staden är att hitta många kompisar och se till att hitta ett jobb då han lever på a kassa nu och vill förbättra sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan förbättra RP i servern då när jag spelar så tar jag min RP väldigt seriöst för att det ska bli en trevlig tid på Unive. Jag har också spelat på andra servar så jag har en del erfarenheter med RP. Men nu såklart spelar jag bara på denna server för jag tycker att den har en bättre RP känsla och trevligare personer då man blir välkommen till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte spela för att försöka vinna scenariot utom att man ska försöka fördjupa sig i själva scenariot och då RP för att göra scenariot så bra som möjligt och där med blir det mer realistiskt.

Hur hittade du Unive? Hade en vän som spelat länge på denna servern så han tipsade mig eftersom det var en mycket bra server med bra rp i.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka