Nekad Abodi | Ban överklagan [Memmo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abodi

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114724570/

Ditt Hex-ID: jaffar byyyn

Vad är din discord tagg? jaffar #7967

Vem var det som bannade dig? vible

Hur lång tid var din ban? 1 vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi var många i garaget och det var många andra som gjorde copbait

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Många poliser kom och folk började slå poliserna och folk blev tasade och exakt när jag skulle ut från garaget blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban eftersom jag slog inga poliser eller försökte bli jagad av dom. Jag försökte bara lugna ner alla och försöka och fråga varför polisen kom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för sunt förnuft och det var mitt fel. Jag visste inte några av reglerna men efter bannen läste jag alla regler och förstod varför jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämna situationen tidigare och holt mig borta från garaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom det var en felaktig ban tycker jag inte att jag har lärt mig så mycket. Men jag har lärt mig att lämna området om det är någonting som kan leda till en ban.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka