Nekad abod | Ban Överklagan [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abod

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199879072094/

Ditt Hex-ID: steam:1100001725ea95e

Vad är din discord tagg? alexjohanes578

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag blev bannad för att jag sa n ordet i support som jag kan väll gissa är fel sedan så kallade jag 4 staffs de och drängar så fattar väll för staff dissen sedan så delade jag ut heavy snipers hela dagen. om jag var de så skulle jag också ha bannat förstår vem som hälst de var värkligen inte felaktigt och kommer värkligen inte hända igen om jag kommer tillbaks jag kommer skärpa till mig och gå tillbaks till grön spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag delade runt heavy snipers och skrek n ordet i support och dräng och flera andra dåliga ord i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel de håller jag med jag tycker beslutet är helt bra inget som de gjorde fel de var bara jag och jag ångrar vad jag har gjort och om jag får chansen att komma tillbaks så kommer jag skärpa till mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag och jag har lärt mig från alla de banns de jag har blivit bannad för har bara hänt en gång har fått alla olika bans typ en gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja massor av olika scenarion jag skulle kunna ha inte delat utt heavy snipers för att jag anser själv att de var felaktigt sedan så kunde jag även inte ha kallat massor av staffs n ordet och drängar men de kom bara utt för att jag var arg för att jag visste redan att jag skulle bli p bannad för sniper incidenten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja massor av grejer jag kommer skärpa till mig och inte göra samma beslut som jag har gjort ska försöka bli grön spelare igen och inte få några ban kommer förmodligen bli polis igen men då så kommer jag skärpa till mig och inte göra samma beslaut som jag skulle göra förut eller att säga såpass grejer som jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka