Accepterad Abo Jasim | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abo Jasim

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198092871516/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mahmoud al nono

Vad är ditt discord namn? de.kalle1#0480

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2002

Berätta om din karaktär. MIN KARAKTÄR TONY BENGTSSON Min karaktär är en mytisk man som alltid bär på en svart rock och en hatt. Han är väldigt godhjärtad mot de som är honom nära och dessutom respektfull mot de som beundrar honom. Men däremot så är Tony en man med kort stubin och han kan se igenom lögner. Ifall någon sviker honom eller vill honom illa så kommer han göra allt i sin makt för att bevisa vem han är och vem som bestämmer. Han har även en bra vän nära honom i staden som heter Myggan nono. Dessa två kombinerat är inget man vill skapa trubbel med.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en väldigt bra rp:are som tar det hela seriöst och tycker det är kul att tillbringa tiden för roleplay. Har lirat gta sedan det kom ut och när jag började med fivem så har jag blivit helt låst. Jag älskar det och jag är väldigt aktiv. I tidigare städer så har jag varit en poppis:))

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker den är intressan och vill se vad det är som drar folk till denna servern. för jag ser alltid att det är sjukt mycket folk här inne, vilket gör hela spelandet mycket roligare för man kan alltid hitta på något då.

Hur hittade du Unive? Högst upp på svenska servers. Inte svårt att missa denna servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt rollspel ska ju vara lite tufft o mytiskt, nästan som peeky blinders eller the punisher. Så vill jag att min karaktär ska vara. Att jag kan bevisa vem jag är utan någon hjälp, förrutom min goda vän myggan nono. Jag vill ju verkligen skaffa krim whitelist också, Min gubbe ska vara lite kriminell liksom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte just nu, har letat mycket men verkar inte hitta någon bra och på de andra servers så är admins och staff väldigt väldigt opålästa.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top