Nekad Abo Jasim | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abo Jasim

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198092871516/

Ditt Hex-ID: 110000107e7675c

Vad är din discord tagg? Mahmod ghannoum#0480

Vem var det som bannade dig? ~^6Flame

Hur lång tid var din ban? Det står ej tid. perma antar jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc in game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Stort missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först blev jag gripen och häktad för olovlig körning i 70 min. Jag blev insatt själv i ett fängelse. Men efter 10 min kommer en annan snubbe in i häktet utan handbojor och slår ner mig. Jag knockas och behöver vänta 10 min. Jag väntade 10 min och blev respawnad vid sjukhuset. Där står samma polis som grep mig och jag förklarade vad som hade hänt. Han sa ingenting och därefter blev jag permanent bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig just eftersom jag visste inte att jag skulle respawna vid sjukhuset. Trodde jag skulle respawna i en cell. Snuten tog min lur. Om ni godtar min överklagelse så vill jag gärna ha tillbaka den

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig blivit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte klicka respawn när tiden rann ut

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte klicka respawn i fängelse

Har du läst våra regler? Ja

Jag tycker jag har utvecklat mig. Jag läste nu att ooc betyder att jag inte har lydit roleplay. Jag sa inget fel till konstapeln när jag respawa. Jag sa att jag tryckte respawn och kom hit. Frågade ifall han kunde hjälpa mig och då blev jag bara bannad

Tillbaka