Nekad Abo ali | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albazy

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/aywas2008/

Vad är ditt namn i verkligheten? aywas albazy

Vad är ditt discord namn? Aywas #9803

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter pablo torres. Pablo har växt upp i kriminalitert och droger samt vapen. Hans pappa har vart polis men tyvär så avled han när pablo var 12 år gammal. då han blev skjuten i huvudet med en ak47på ett butiksrån då ha var förhanldare. så att sedan dess har pablo velat bli polis och hjälpa samhället. Pablo vill inte dem kriminella något ont, pablo har ett jättestort hjärta. pablos dröm ärr att leda alla kriminella till rätt väg. annars älskar pablo också bilar., pablo skulle älska att köpa och sälja bilar då han älskar att köra runt o kolla på bilmotorer o sånt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med en riktigt hög rp nivå samt att alltid försöka utvekcla servern på så bra sätt det bara går. jga kommer göra allt i min makt att alltid hålla en sseriös rp nivå. jag känner cokså att jag är tillräckligt mogen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med seriös rp alltid försöka göra det bästa utav scenarion och förlänga scenarion på bra sätt och alltid spela rättvisst så bida sidorna har kul tex polis o kriminella.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att jag inte bara spelar för o vinna varje scenario jag kan och faktist drar ut på scenarion och låter motstånadren vinna scenarion så båda sidorna har kul och ena inte känner att dem kan ha kul pga att en sida alltid vinner scenarion

Hur hittade du Unive? Jag har kollat mycket youtube och Twitch. Min kusin brukade också spela roleplay och tipsade denna server till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka