Nekad abo ali jafsen | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abo ali jafsen

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199232935786/

Ditt Hex-ID: 11000014bdb676a (Hex)

Vad är din discord tagg? zana4205

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-07 151153.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte men tror inkompetent och att jag gjorde failRp tror ja.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först så hitta jag en bil på gatan och sen så kör jag runt den lite sen så hittar jag en grabb i en bil och sen tar jag sönder hans bil men han dog ej sen sa jag förlåt men tror ej han hörde mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var rätt att banna mig men inte permament ban och jag vet att det var fel och kommer ej göra det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer ej ihåg sorry vad jag gjorde men jag har lärt mig min läxa och förstår k0ommer inte göra detta igen och kommer följa reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna och fram till person och hälsa vänligt och ha en bra konservation istället för att göra det eller så skulle jag bara köra iväg från honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag jag har lät mig efter denna ban och förstår nu men älskar denna server jätte mycket och sånt och kommer följa reglerna så noga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är uppfattat Tack. Mvh Zana

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka