Nekad abo ali jafsen | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abo ali jafsen

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199232935786/

Ditt Hex-ID: 11000014bdb676a

Vad är din discord tagg? zana4205

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-07 151153.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet faktiskt inte men tror nog inkompetent.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först så hitta jag en bil på gatan och körde runt sen hittade jag en bil och tog sönder den vet att det inte var okej jag vet och jag sa förlåt till honom och sen körde jag iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det var rätt men inte permament ban och det var t.e.x VDM men jag körde bara sönder bilen grabben dog inta jag sa förlåt också men han hörde nog ej mig sen jag köra iväg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer ej ihåg vad som hände men har lärt mig en läxa och ska ej göra det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna bara hälsa på honom och fråga hur han mår och sånt istsället och sen köra iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig nu och det jag kommer göra nu om jag får en unban. så kommer jag följa reglerna så noga så möjligt och sen kommer jag ha en jätte bra RP nivå och ej göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är upfattat. Tack Mvh Zana

hej srry jag skickade en ny ansökning om ban men permament jag blev perma bannad sen jag råkade skicka temporär avstgäning så ni kan stänga denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka