Accepterad Abo ali | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albazy

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/aywas2008/

Ditt Hex-ID: 11000014c876ac4

Vad är din discord tagg? Aywas #9803

Vem var det som bannade dig? axeeeo

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: fpyfje Anledning: failrp (lagar utan me) Går ut om: 0 dagar 12 timmar 50 minuter Placerad av: Axeeeo

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde en fail rp vilket ja borde ha tänkt innan ja gjorde, jag ångrar mig och vet att ja gjort fel och kommer nu göra rätt och laga med en me.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var såhär att ja o min kompis var påbäg ut ifrån un. jag har en riktigt snabb bil o jag han inte med och krashade in i dendär bommen. när jag klev ur billen gltichades allt till o ja dog. vi skrev en help o ja fick ress. efteråt tänkte jag att endå så ser staffs att allt var typ en gltich o ja täntke att det inte var nödvändigt me en me när jag lagar. men det var ju ett riktigt dumt val pga man ska alltid rpa rätt även om de ingen runt dig. men jag ångrar de ja gjorde och det var mitt egna fel o jag borde gjort rätt ist. jag kommer ej göra om det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det vaar inte felaktigt det var mitt felo jag förstår att ni bannar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg mina gamla banns men jag hat tagit lärdom av dem då jag ej blivit bannad för samma grej igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skriva med en me när jag lagar bil, även om det är folk runt dig eller inte alltid en me.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att alltid använda me när jag lagar och alltid rpa rätt även om det inte är folk med dig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka